Om du inte är nöjd

Här kan du läsa mer om hur du gör om du inte är nöjd med ett meddelande som du har fått från oss på SPV.

Om du är missnöjd med ett meddelande om pension eller handläggningen i ett ärende vill vi att du vänder dig till oss.

Så här gör du

Skriv till oss och berätta

  • vilket meddelande som du inte är nöjd med
  • hur du vill att meddelandet ska ändras
  • varför du vill att meddelandet ska ändras.

Skriv också ditt namn, personnummer, adress och telefonnummer. Du skickar in dina synpunkter via e-post till synpunkter@spv.se eller till SPV, 851 90 Sundsvall.

Har du frågor?

Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss på 020-51 50 40 eller kundservice@spv.se

Tyck till om sidans innehåll

Fick du reda på det du ville veta eller fattades något? Var texten svår att förstå? Berätta för oss vad du tycker om innehållet på denna sida. Om du har frågor om din tjänstepension – kontakta vår kundservice på kundservice@spv.se eller 020-51 50 40.