Praktisk information om våra kurser

Information om vad våra kurser kostar och vad som ingår i priset.

Vad kostar en kurs?

Priset för alla kurser är med minsta möjliga marginal eftersom vi inte har något vinstintresse. För de schemalagda kurserna finns priset angivet i informationen för respektive kurs. För övriga kurser kontaktar du oss på SPV för att få en offert.

Mer information om uppdragskurser

Vad ingår i priset?

Vid heldagskurser ingår kaffe, lunch samt dokumentation. Logi och resa ordnar du själv. Meddela oss om du har allergier eller andra önskemål.

Fakturering

Vi fakturerar kursen samma vecka som den genomförs. Moms tillkommer för momspliktiga arbetsgivare.

Hur går anmälan till?

Du anmäler dig via anmälningsformuläret som finns på respektive kurssida. Det går även bra att anmäla dig via e-post. Då skriver du kursens namn, datum och ort i ämnesraden. Skriv också din faktureringsadress.

Bekräftelse

Vi skickar en bekräftelse till dig via e-post när du blivit registrerad.

Avbokning

Kan du inte komma meddelar du oss det via e-post till kundaktiviteter@spv.se

Avgift vid avbokning

  • Vid avbokning fram till 4 veckor innan kursstart betalar du ingenting.
  • Vid avbokning efter 4 veckor till 1 vecka innan kursstart betalar du 50 procent av kursavgiften.
  • Vid avbokning senare än sju dagar före kursstart debiteras hela avgiften.

Förbehåll

Om det är få anmälningar eller vid andra händelser som vi inte kan kontrollera, förbehåller vi oss rätten att ställa in eller skjuta upp kursen till ett annat datum.

Tyck till om sidans innehåll

Fick du reda på det du ville veta eller fattades något? Var texten svår att förstå? Berätta för oss vad du tycker om innehållet på denna sida. Om du har frågor om din tjänstepension – kontakta gärna vår kundservice på kundservice@spv.se eller 020-51 50 40.